NOVINKY

arr3Korálky z polodrahokamovV ponuke už cca 180 druhov korálikov na šperky, postupne sa nám počet navyšuje každým dňom,... arr3Energy produktyObľúbené ENERGY produkty už nájdete aj v našom eshope, ponuku postupne rozširujeme o všetky úžasné... arr3AromaterapiaPre voňavý a útulný domov - pestrá ponuka 100% silíc a krásnych aromalámp v rôznych tvaroch a... arr3Náramky z minerálovV našom e-shope teraz nájdete bohatý výber náramkov z prírodných liečivých minerálov.... arr3Lapače snovDo ponuky nášho e-shopu boli pridané lapače snov s nádhernými motívmi.... arr3Prívesky jantár a orgonitV ponuke krásne jantárové a orgonitové prívesky. Francúzske rdiečka a rôzne iné tvary.... arr3Bio potravinyDo ponuky nášho e-shopu sme pridali široký výber bio potravín, pochutín a korení, vhodných nielen k... arr3Aktualizácia hrnčekovAktualizovaná sekcia Čajový a kávový servis - krásne bylinkové hrnčeky a sety pre jedného.... arr3ArchanjeliPridali sme krásnych archanjelov - dovoz USA :-)...

OBCHODNÉ PODMIENKY

Všeobecné obchodné  podmienky

Predávajúci

VP EKOTEA s.r.o.,  - prevádzkovateľ internetového obchodu

Kupujúci

Registrovaný, prípadne neregistrovaný používateľ tohto systému má právo objednať si tovar v ponuke tohto internetového obchodu za predpokladu dodržania nižšie uvedených podmienok.

I. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

1.  Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká na základe objednávky alebo hneď po prevzatí objednaného tovaru kupujúcim.

2 . Objednávanie tovaru môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

- cez e-shop, vložením tovaru do košíka a následným odoslaním objednávky,

- e-mailom na adresu fytoliecba@gmail.com

- poštou na našu adresu

3.  Elektronická objednávka je platná , ak sú vyplnené všetky povinné údaje a náležitosti uvedené v objednávkovom formulári.

4.  Pri objednávke sa kupujúci môže rozhodnúť či sa zaregistruje alebo nie. Avšak je povinný uviesť meno a priezvisko, fakturačnú adresu, prípadne adresu dodania ak nie je rovnaká s fakturačnou, telefónne číslo, e-mail adresu, názov tovaru, počet kusov, dátum objednávky. Fyzická a právnická osoba zadáva okrem týchto údajov aj IČO a DIČ, IČ DPH.

5. Objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu  www.fytoliecba.sk sú záväzné pre obe strany (kupujúceho a predávajúceho) a sú v súlade so Zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, v znení neskorších zmien a predpisov.

Z toho vyplýva , že ak si kupujúci ktorý si daný tovar objednal, je povinný ho aj prevziať a zaplatiť. Pokiaľ nebude kupujúcim zásielka prevzatá, má predajca právo požadovať náklady vynaložené na odoslanie zásielky a jej vrátenie, plus manipulačný poplatok vo výške 10,00 eur.

6.  Podaním objednávky (vyplnením a odoslaním objednávkového formulára) kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, reklamačným poriadkom, a že s nimi súhlasí.

7. Každá objednávka je potvrdená  emailom na adresu uvedenú kupujúcim. Objednávka sa považuje za neplatnú pri porušení podmienok dohodnutých v čase potvrdenia      objednávky (neúplnosť objednávky, cena za tovar a prepravu, spôsob a termín doručenia). Ak dôjde k takejto situácii predávajúci kontaktuje kupujúceho emailom alebo telefonicky, ak bolo číslo na kupujúceho uvedené pri vyplnení objednávkového formulára a dohodne nové podmienky dodania tovaru. Ak kupujúci súhlasí s upravenými podmienkami musí tento súhlas potvrdiť emailom, ktorý je záväzný.

II. Ochrana osobných údajov

1. Ak sa stanete zákazníkom nášho internetového obchodu, dávate už pri registrácii súhlas  s použitím osobných údajov v zmysle  Zákona o ochrane osobných údajov  č. 428/2002 Z.z. Vaše údaje sú dôverné a budú použité len v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytované ďalším subjektom a tretím osobám s výnimkou subjektu zabezpečujúceho prepravu tovaru a zásielok – prepravné spoločnosti, kuriérske služby a Slovenská pošta.

2. Predávajúci si vyhradzuje právo robiť analýzy o kupujúcom (používateľovi) a jeho správaní na svojich internetových stránkach (napr. meranie návštevnosti a iné).

3. Predávajúci sa zaväzuje, že osobné údaje neposkytne tretej osobe, ale kupujúci musí vziať na vedomie, že údaje, ktoré dobrovoľne poskytne do diskusných fór alebo iných automaticky generovaných stránok môžu byť použité treťou osobou, informácie nie je možné kontrolovať, preto predávajúci (prevádzkovateľ) za to nenesie žiadnu zodpovednosť.

III. Predmet zmluvy

1.  Predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru iba uvedeného v ponuke internetového obchodu www.fytoliecba.sk a následne v objednávke kupujúceho.

2.  Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári.

3.  Vlastnícke právo k zakúpenému tovaru prechádza na kupujúceho až po zaplatení kúpnej ceny, jeho prevzatím.

IV. Storno objednávky

Storno objednávky zo strany kupujúceho

1.  Kupujúci má právo stornovať objednávku v deň jej zaslania alebo pred jej záväzným potvrdením.

2.  Kupujúci má právo stornovať objednávku, ktorá nebola predávajúcim potvrdená do 24 hodín alebo predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V takomto prípade kupujúcemu nebudú účtované poplatky za poštovné a balné.

3.  Kupujúci musí informovať predávajúceho o stornovaní objednávky emailom.

Storno objednávky zo strany predávajúceho

1.  Predávajúci má právo stornovať objednávku celú alebo jej časť z dôvodu, že sa už tovar nevyrába, nedodáva alebo nie je na sklade a nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená na internetovej stránke predávajúceho, v prípade, že sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Predávajúci ma taktiež právo zrušiť objednávku  ak sa zmenila cena produktu alebo vystavená cena bola chybná, ak kupujúci nesúhlasí s novou cenou.

2.  Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak sa s kupujúcim nemôže skontaktovať telefonicky alebo elektronicky (v prípade, že telefónne číslo alebo e-mail nebol uvedený pri vyplnení objednávkového formulára alebo kupujúci nezdvíha telefón) za účelom dohody o ďalšom postupe.

3.  O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný emailom alebo telefonicky od predávajúceho.

Odoslaním objednávky SÚHLASÍTE  s našimi obchodnými podmienkami.

V. Cena a platobné podmienky

1.  Ceny tovaru sú maloobchodné. Sú vyznačené u jednotlivých položiek tovaru v ponuke internetového obchodu www.fytoliecba.sk.

2.  Ceny tovaru sú uvedené v Eurách. Ceny za tovar sú zmluvnými cenami. Predávajúci nie je platiteľ dph.

3.  Pri potvrdení objednávky bude k cene tovaru pripočítané poštovné alebo prepravné podľa platných obchodných podmienok. Ceny poštovného a prepravného sú uvedené na titulnej stránke e-shopu:

4. Spôsob platby:

- prevodným príkazom na účet spoločnosti VP EKOTEA s.r.o., Tatra banka a.s., číslo účtu 2921880902/1100, IBAN: SK0911000000002921880902 - momentálne nie je možná, toho času zasielame iba na dobierku po zlých skúsenostiach.

- platba vopred na účet spoločnosti, Tatra banka a.s., číslo účtu 2921880902/1100, IBAN: SK0911000000002921880902 - momentálne nie je možná, toho času zasielame iba na dobierku.

- dobierkou pri prevzatí zásielky.

- v hotovosti pri osobnom prevzatí na predajní v Michalovciach alebo v Humennom.

Platbu vopred môže určiť predávajúci v prípade, ak u kupujúceho nastane predpoklad, že dobierku nepreberie.

Variabilný symbol uveďte prosím vždy číslo objednávky, ktoré Vám vygeneruje náš systém a zobrazí sa Vám spoločne s objednávkou.

5. Na Slovensko zasielame objednávky prostredníctvom Slovenskej pošty, prípadne prepravnou spoločnosťou na prianie zákazníka. Do iných štátov zatiaľ zásielkovú službu neposkytujeme.

6. Tovar, ktorý je krehký a ľahko rozbitný, ako porcelán, keramika, sklo, posielame ako krehký, pri výbere dopravy si prosím zvoľte položku s krehkým, ak nebude zvolená, nezodpovedáme za poškodený tovar rozbitím pri preprave.

VI. Právo na zmenu ceny

1. Ceny uvedené pri produktoch v internetovom obchode www.fytoliecba.sk môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien dodávateľov.

2.  Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb.

3.  Pri potvrdení objednávky sú kupujúcemu oznámené platné ceny.

4.  V prípade vyššej predajnej ceny ako je uvedená na objednávke, je o tom kupujúci informovaný e-mailom alebo telefonicky. Takáto situácia sa rieši po vzájomnej dohode a k plnej spokojnosti kupujúceho a predávajúceho.

VII. Zľavy a bonusy

Zľavy sa poskytujú pre veľkoodberateľov po vzájomnej dohode.

 

VIII. Dodanie a prevzatie tovaru

1.  Objednaný tovar bude kupujúcemu zaslaný na dobierku prostredníctvom Slovenskej pošty a.s., ako doporučený list, balík obyčajný, prípadne krehký na žiadosť odberateľa. Balíky a doporučené listy sa posielajú výlučne na poštu, nie na adresu.

2.  Miesto dodania tovaru je adresa v prípade doporučených listov, uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári (mimo P.O.BOX), balíky posielame na poštu.

3. Pri preberaní zásielky je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ by bola zásielka porušená, je povinný so zasielateľskou spoločnosťou spísať Záznam o škode na zásielke a neodkladne kontaktovať predávajúceho. V opačnom prípade nebudú akceptované reklamácie z dôvodu poškodenia tovaru a neúplneho množstva tovaru.

Ak zásielku a tovar v nej poškodila alebo rozbila Slovenská pošta, platí to aj v prípade, ak nie je poslaná ako krehká zásielka, je potrebné ísť reklamovať na poštu zásielku a to do dvoch pracovných dní, odo dňa keby vám bola vydaná zásielka a na pošte kde vám bola vydaná. Je potrebné spísať reklamačný list, do ktorého uvediete svoje číslo účtu na vrátenie peňazí. V tomto prípade dodávateľ nezodpovedá za poškodený alebo rozbitý tovar, uplatniť reklamáciu musíte na pošte.

4.  Expedovanie tovaru je max do 10 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky pokiaľ je tovar fyzicky na sklade. Zvyčajne je doba dodania kratšia a to cca 5 dní. V prípade, že tovar momentálne nie je na sklade, doba dodania sa predlžuje v nadväznosti na naskladnenie, čo bude kupujúcemu oznámené emailom alebo telefonicky - bod. 5.

5.  V prípade vzniku nečakanej situácie, a to že tovar nie je na sklade môže byť dodacia lehota dlhšia (po dohode s kupujúcim). Zákazníka informujeme e-mailom alebo telefonicky.

6.  Ak vznikne predávajúcemu prekážka brániaca v dodaní tovaru, informuje o tom kupujúceho a ponúkne mu iný, náhradný tovar a oznámi mu predpokladaný termín dodania.

7.  Zásielka tovaru nemusí obsahovať faktúru, nakoľko fyzickej osobe nepodnikateľovi nie je povinné zo zákona vystaviť faktúru v papierovej forme, stačí v elektronickej podobe, tá bude zaslaná emailom. Snažíme sa šetriť životné prostredie, preto faktúry budú zasielané emailom fyzickým osobám nepodnikateľom. Podnikateľom samozrejme podľa zákona v papierovej forme.

8. Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, uhradenie ceny za produkty a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo ešte neprešlo na spotrebiteľa.

IX. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

1.  Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.

2.  Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť písomnou formou na e-mailovú adresu predávajúceho (viď sekcia Kontakty), s uvedením čísla objednávky, kódom a názvom vráteného tovaru, číslom účtu alebo adresou pre vrátenie peňazí. Musí byť doložený doklad o kúpe tovaru a doklad o prevzatí tovaru.

3.  Vrátený tovar z dôvodu odstúpenia od kúpnej zmluvy musí byť zaslaný na adresu predávajúceho v deň odstúpenia. Tovar musí byť v neporušenom stave (nerozbalený, nepoužitý) v pôvodnom obale a spolu s produktom je spotrebiteľ povinný odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu. Odstúpenie od zmluvy je oznámené písomne alebo e-mailom, pričom písomná forma sa rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy a doručené spolu s tovarom v zásielke. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Zásielka sa nevracia na dobierku, takto zaslaná zásielka sa neprijíma a bude vrátená spotrebiteľovi späť.

4.  Ak kupujúci splní vyššie uvedené podmienky, budú mu peniaze vrátene poštovou poukážkou na adresu alebo na číslo účtu určeného kupujúcim do 7 pracovných dní od prevzatia vrátenej zásielky.

X. Záruka na tovar

1.  Ak po prevzatí tovaru spotrebiteľ zistí nejakú chybu alebo vadu, má právo reklamovať tovar písomne na emailovú adresu predávajúceho s presným popisom chyby, vady a pod., musí byť priložená kópia dokladu o kúpe tovaru.

2.  Kupujúci nenesie žiadnu zodpovednosť za poškodenie tovaru treťou osobou.

3.  Na fyzické opotrebenie tovaru sa nevzťahuje záruka.

XI. Záverečné ustanovenia

1. Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi predávajúcim a kupujúcim sú písané podľa právnych predpisov Slovenskej republiky.

2. Vo veciach neupravených týmito obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.

3. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny týchto „Všeobecných obchodných podmienok“.

4. Predávajúci a kupujúci súhlasia s komunikáciou na diaľku – elektronickou formou e-mailov a internetovej siete a telefonickú, pričom ju uznávajú ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

5. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňa 01.07.2013.

 

Centrum prírodnej liečby – prevádzkovateľ internetového obchodu

Spoločnosť VP EKOTEA s.r.o.

IČO: 46 793 518

DIČ: 2023580669

Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Prešov, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 26471/P.

 

Orgány dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj

Obrancov mieru 4675/6, 08001 Prešov

Odbor výkonu dozoru

 

Štátna veterinárna a potravinová správa

RVPS Humenné

Gaštanová 1214/3, 06601 Humenné

 

Regionálny úrad verejného zdravotníctva Humenné

26. novembra, 06601 Humenné

 

 

 




NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

NWYxZjY