Úvod »HIMALAJSKÉ ČAJE» PITTA TEA himalajský čaj
Antistres na upokojenie a vyrovnanosť
Himalájsky ájurvédsky dóšický čaj Pitta podporuje trávenie a metabolizmus, reguluje telesnú teplotu, regeneruje pokožku a povzbudzuje mozgovú činnosť. Prináša pocit upokojenia a vyrovnanosti. Storočiami preverená tradičná zmes himalájskych bylín priaznivo pôsobí pri pravidelnom používaní na celkový zdravotný stav a psychickú kondíciu u ľudí s prevahou nasledujúcej charakteristiky:
K obnoveniu rovnováhy napomáha: chladnejšia strava a nápoje, striedanie aktivity a relaxácie, dostatočný prísun tekutín. Pitta typ by mal používať oleje a krémy na ochranu pokožky, vyhýbať sa ostrému slnku a vysokým teplotám, fajčeniu, drogám a alkoholu. Mal by obmedziť olejnaté, ťažké, slané a korenené jedlá, neprejedať sa a jesť menšie porcie viackrát denne.
Hmotnosť: 100 g sypaného čaju
Zloženie:
koriander siaty, fenykel obyčajný, rasca rímska, embilika lekárska, tinospora cordifolia, boerhaavia diffusa, pupočník ázijský, glycyrrhiza glabra, cymbopogon citratus (citronela), asparagus racemosus, marena srdčitá, mäta polná
Upozornenie: Výživový doplnok s rastlinnými zložkami. Ukladajte mimo dosahu detí. Uchovávajte na suchom mieste do 25°C. Neprekračujte doporučené dávkovanie. Nepoužívajte ako náhradu pestrej stravy. Nie je určené pre deti do 3 rokov, tehotné a dojčiace ženy.
Príprava: Jednu čajovú lyžičku bylinnej zmesi cca 2g nechajte 3-5 minút povariť alebo zalejte 250ml vriacej vody a nechajte 10 minút lúhovať.
Odporúčané dávkovanie: 3-4 šálky za deň.
Výrobca: Everest Ayurveda Nepál
Pôvod: Nepál
Tieto tvrdenia odpovedajú Európskemu zoznamu účinkov bylín on hold 1924/2006
Nariadenie komisie EU č. 432/2012 nám neumožňuje uvádzať konkrétne účinky bylinných čajov a potravinových doplnkov, preto na dohľadanie ďalších informácii použite prosím literatúru a iné verejne dostupné zdroje.
Bližšie informácie o účinkoch použitých bylín nájdete v literatúre a na webe v herbároch o rastlinách.
Vyššie uvedený text nie je zdravotným tvrdením, ktoré má za účel vyvolať v zákazníkovi dojem, že výrobok je potravina s pozitívnym dopadom na ľudské zdravie. Text je interpretáciou informácií z verejne dostupných zdrojov