Formulár na reklamáciu tovaru
Formulár na reklamáciu tovaru si môžete stiahnuť tu
Reklamačný protokol č. ......................
 
 
 Obchodník:  VP EKOTEA s.r.o., Fraňa Kráľa 1120, 071 01 Michalovce, IČO 46793518
Kupujúci: .....................................................................................................................................................
Reklamovaný produkt .................................................................................................................................
 Doklad o kúpe č. ...........................................................................................................................................
 Dátum zakúpenia produktu ...........................................
 Dátum uplatnenia reklamácie: .......................................
Reklamované vady produktu:
 ..........................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 Spotrebiteľ sa rozhodol a uplatňuje si právo na: 
 □ riadne ,včas a bezplatne odstránenie vady
 □ výmena súčasti produktu
 □ výmena vadného produktu za bezvadný 
 □ zrušenie kúpnej zmluvy
 □ primeraná zľava z ceny produktu
            □ Spotrebiteľ súhlasí s doručením dokladu o spôsobe vybavenia reklamácie obchodníkom, sms- správou , alebo elektronickou poštou, a za tým účelom poskytuje obchodníkovi telefónne číslo, resp. emailovú adresu kde mu bude zaslaný doklad o vybavení uplatnenia zodpovednosti za vady produktu.
 tel. číslo:..........................................  e-mail:..................................................................................
Uplatnenie zo zodpovednosti za vady produktu bude vybavené do: ............................
 Dátum: ...........................
Kupujúci:............................................... Obchodník:.............................................
            
             Spôsob vybavenia reklamácie: 
             □  bezplatne odstránenie vady - oprava
             □ výmena vadného produktu za bezvadný
             □ zrušenie kúpnej zmluvy ,vrátením kúpnej ceny produktu
             □ primeraná zľava z ceny produktu..............% v hodnote...........eur
□ Reklamácia zamietnutá dňa: ...........................
 Dôvody zamietnutia reklamácie
 ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................   
Dátum vybavenia reklamácie:.......................................
Kupujúci:............................................... Obchodník:.............................................
